تیمگز

راهنمای خرید پرینتر همراه، پرینتر ناخن، دستگاه ماسک نوری، دستگاه لیزر برش خانگی

ماسک نوردرمانی سریع ترین راه جوانی پوست

حتما شما هم این روزها شنیده اید که ماسک نوردرمانی یکی از بهترین راه های جوان سازی پوست است. اما آیا شما با خرید ماسک نوردرمانی قادر خواهید بود هر نوع پوستی را درمان کنید؟ آیا تجهیزات ماسک نوردرمانی ارزان موجود در بازار ایران مورد اعتماد هستند؟ از کجا بفهمیم ماسک LED نوردرمانی که تهیه کرده ایم تقلبی نیست؟ آیا استفاده از ماسک LED هفت رنگ برای پاکسازی پوست، عوارض جانبی دارد؟

همانطور که می بینید هنگام خرید ماسک نوردرمانی، سوالات متعددی به ذهن مخاطب و مشتری می رسد. بنابراین هم به شما و هم به دیگر افرادی که قصد خرید ماسک LED صورت دارند، توصیه می کنیم بدون بررسی و آگاهی اقدام به هیچ کاری نکنند.

خرید ماسک نوردرمانی و کلاهبرداری؟!

با توجه به اهمیت ظاهر پوست و حساسیت بالای افراد مخصوصا بانوان، متاسفانه افرادی از این فرصت سوء استفاده می کنند. افزایش فروش محصولات فیک و قلابی یا حتی محصولات بی خاصیت مانند برخی کرم پودرها، در حوزه سلامت پوست، گواه بر این ادعای ماست. اما آیا خرید ماسک نوردرمانی هم از همین دست است؟ آیا توصیه به خرید ماسک LED صورت با هدف فریب و کلاهبرداری است؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

خرید ماسک نوردرمانی توصیه پزشکان متخصص!

ماسک نوردرمانی یکی از تجهیزات درمان پوست است. از این دستگاه در معتبرترین کلینیک های سلامت پوست سراسر دنیا استفاده می شود. دستگاه نوردرمانی با بهره گیری از دانش الکترومغناطیس با پرتو افشانی بر پروتئین ها و باکتری ها زیر پوست از طریق فرکانس های مختلف، آن ها را کاهش یا افزایش می دهد. بدین ترتیب شما با استفاده از امواج می توانید، میزان مواد موجود در پوست خود را کنترل کنید.

بنابراین استفاده از دستگاه نوردرمانی کاملا علمی و اثبات شده است. دقیقا به همین دلیل است بسیاری از متخصص های پوست خود اقدام به خرید ماسک نوردرمانی می کنند. ماسک ال ای دی هفت رنگ، دارای فرکانس های مختلفی است که هر کدام با رنگ مخصوصی دیده می شوند. این فرکانس ها دارای کاربردهای مختلفی است.

خرید ماسک نوردرمانی ارزان

فایده نور بنفش در ماسک نوردرمانی

اگر پوست شما درگیر بیماری آکنه است، می توانید با خرید ماسک نوردرمانی و استفاده از نور بنفش این دستگاه برای همیشه از شر این بیماری خلاص شوید. هنگامی که روزنه های پوست با تجمع چربی ها و باکتری ها مسدود می شود، روی پوست یا زیر آن جوش هایی به وجود می آید. این جوش ها ممکن است سیاه، سفید، قرمز یا در قالب دمل های چرکین دردناک ظاهر شوند. به این بیماری، آکنه گفته می شود.

اثر نور آبی ماسک LED صورت در رفع جوش های زیر پوست

موج های 470 نانومتری که در ناحیه مرئی با رنگ آبی شناخته می شوند، فعالیت های غده های چربی موجود در پوست را کنترل می کند. نور آبی با کاهش فعالیت غدد چربی، مانع رشد جوش های زیر پوست می شود. به تدریج با نرسیدن چربی کافی به جوش، حیات آن پایان یافته و از بین می رود

آرامش پوست با نور سبز در ماسک ال ای دی نقابی

نور سبز بیشتر برای آرامش و ریلکسیشن پوست های آزرده و خسته به کار می رود. اگر مدتی زیر آفتاب بوده اید، یا چندین ساعت زیر گریم، میکاپ یا آرایش های سنگین مانده اید، پوست شما نیاز به استراحت دارد. شما با خرید ماسک نوردرمانی و تابش نور سبز به پوست صورت، می توانید در مدت کوتاهی دوباره پوست تان را جوان کنید.

نور سبز میزان کنتراست رنگ دانه های پوست را تنظیم می کند. تابش رنگ سبز با افزایش مقدار ملانین پوست، سیاهی های دور چشم را از بین می برد و چهره شما را شاداب می کند.

چطور ماسک نوردرمانی اصل را از تقلبی تشخیص بدهیم؟

خرید ماسک نوردرمانی اصل و تشخیص آن از محصول تقلبی آن ابدا کار ساده ای نیست. تجهیزات تقلبی موجود در بازار شباهت بسیار زیادی به محصولات اصلی دارند. بنابراین جز افراد متخصص که روزانه با ده ها ماسک نوردرمانی سر و کار دارند، دیگران قادر به تشخیص ماسک LED صورت اصلی از تقلبی نمی باشند.

اما راه چاره چیست؟ تنها راه حل برای خرید ماسک نوردرمانی اصل، تهیه این محصول از مراکز معتبر و مجاز است. این مراکز می بایست به شما ضمانت نامه اصل بودن کالا به همراه گارانتی ارائه نمایند. در حال حاضر تنها تعداد محدودی از فروشگاه های مجاز وجود دارند که این کالای اصل را همراه با ضمانتنامه معتبر ارائه می کنند.

مراکز مجاز خرید ماسک نوردرمانی در ایران

یکی از فروشگاه های معتبر و مجاز برای خرید ماسک نوردرمانی در ایران، فروشگاه سبدجت است. مقر این فروشگاه در تهران است اما امکان خرید ماسک LED صورت از این مرکز در سراسر ایران وجود دارد. در سایت فروشگاه اینترنتی سبدجت به آدرس sabadjet.ir شما قادر خواهید بود به اقدام به بررسی قیمت و خرید انواع ماسک ال ای دی صورت نمایید. تمامی تجهیزات نوردرمانی در سبدجت به همراه تضمین اصل بودن کالا و گارانتی ارائه می شود.

 

در وبلاگ تیمگز به معرفی انواع تجهیزات صنعتی نظیر انواع پرینتر همراه، پرینتر ناخن، دستگاه ماسک نوری، دستگاه لیزر برش خانگی، ردیاب خودرو و نیز ردیاب موتور سیکلت می پردازیم.
اگر قصد خرید پرینتر همراه دارید یا به دنبال خرید ردیاب خودرو و موتور سیکلت وارد تیمگز شده اید، مطمئنا دست خالی از اینجا بیرون نخواهید رفت.

تمام دنبال کنندگان دنبال می شوند.
طراحی: تیمگز تیمگز ، مجله تکنولوژی و راهنمای خرید تجهیزات صنعتی