تیمگز

راهنمای خرید پرینتر همراه، پرینتر ناخن، دستگاه ماسک نوری، دستگاه لیزر برش خانگی

با پرینتر همراه یک کافی نت در کیف تان حمل کنید

پرینتر همراه نوعی چاپگر است که در کیف شما جای میگیرد و در هر زمان و مکان به گوشی هوشمند یا لپ‌تاپ و سایر دستگاه‌های مشابه متصل شده و کلیه اسناد و تصاویر شمارا به روی کاغذ می‌آورد. پرینتر قابل حمل HPRT مدل MT800 فناوری ۲۰۲۰ از بهترین و باکیفیت‌ترین پرینترهای کوچک و قابل‌حمل موجود در بازار است. این دستگاه باکیفیت و درعین‌حال سبک، تمام نیازهای افرادی که شرایط کار وزندگی‌شان به‌گونه‌ای است که دائماً در حال حرکت و جابجایی و مسافرت هستند را مرتفع می‌سازد.

زیبایی فوق‌العاده این دستگاه در کاربران حس رضایت خاطر و لذت برخورداری از یک دستگاه چاپ تمام‌عیار را فراهم می‌کند. باوجوداین دستگاه شما به میزان زیادی در وقت و انرژی خود صرفه‌جویی می‌کنید و دیگر نیازی به جستجوی آدرس کافی‌نت‌ها و مراکز ارائه خدمات کامپیوتری و عکاسی اتلاف وقت و انرژی خود ندارید. مینی چاپخانه سیار و تمام‌عیار حرفه‌ای در اختیار شماستاگر در حین مأموریت‌های اداری و مسافرت‌های کاری و تجاری و آموزشی نیاز فوری خود را به چاپ دارید،در هر زمان، مکان و هر موقعیتی، برگه‌ها، اسناد، جزوات و مقالات به صورت چاپ شده با امکانات حیرت‌انگیز پرینتر، با صرف کمترین زمان در اختیار شماست!

تمام امکانات یک کافی‌نت که به آن نیاز دارید را با این پرینتر قابل حمل، یکجا دارید.  محبوبیت پرینتر همراه HPRT مدل MT800 در بین کاربران خود در تمام نقاط جهان تصادفی و بی دلیل نیست چاپ تصاویر، اسناد، آزمون و هر آنچه شما بخواهید با رزولوشن ۳۰۰dpi و عرض ۲۱۶ میلی‌متر چاپی واضح و خوانا و بدون عیب و نقص در اختیارتان قرار می‌دهد و شما می‌توانید با خیال راحت و آسودگی خاطر در هر زمان و مکان و موقعیتی کار چاپی خود را به پرینتر اداری HPRT مدل MT800 بسپارید! کافی است گوشی هوشمند، لپ‌تاپ یا کامپیوتر شخصی، تپلت خود را با استفاده از بلوتوث یا کابل USB تایپ C به آن متصل کرده و با چند کلیک ساده هر آنچه می‌خواهید به چاپ برسانید.

با بهره‌گیری از امکانات بی‌نظیر پرینتر اداری HPRT مدل MT800 فناوری۲۰۲۰ دیگر نیازی نیست برای چاپ رونوشت قراردادها، اسناد تجاری‌تان یا هر مطلبی و همچنین از همه مهم‌تر، رونوشت مدارک احراز هویت تون دنبال دفاتر عکاسی، کافی‌نت‌ها و دفاتر خدمات کامپیوتری و این دست از مکان‌ها باشید. با پرینتر اداری HPRT مدل MT800 تکنولوژی۲۰۲۰ ، چاپ باکیفیت همیشه همراه شما است.

علاوه بر دوام و کیفیت بالا و کاربرد و کارایی زیبایی و خوش دستی پرینتر قابل حمل HPRT مدل MT800 آن را در بین سایر محصولات برای کاربرانش متمایز می‌کند . ابعاد ۳۱ در ۶ سانتی‌متری در کنار وزن ۶۹۴ گرمی پرینتر اداری HPRT مدل MT800 این امکان برای کاربران فراهم می‌کند که یک چاپخانه کامل را در جیب خود حمل کنند که به سادگی آن را در هر نقطه بدون محدودیت زمانی و مکانی و در هر وضعیتی حتی در اتومبیل در حین سفر از یک پرینتر باکیفیت بهره‌مند شوند.

پرینتر کوچک مدل MT800  از کاغذ a4 در این چاپگر اداری می‌توان استفاده نمود که غالباً در ادارات و سازمان‌های دولتی و بخش خصوصی برای چاپ از آن استفاده می‌کنند. با قرار دادن کاغذ در محل معین و سپس انتخاب فایل مورد نظرتان با چاپ اسناد مورد نیاز خود تنها چند کلیک فاصله خواهید داشت.مجهز به فناوری بلوتوث است. کاربران می‌توانند با استفاده از موبایل، تپلت و یا نوت‌بوک خود به‌راحتی و سرعت به این پرینتر متصل شوند و به‌صورت مستقیم متن و تصاویر خود را پرینت کنند.

و به این ترتیب اسرار کاری افراد در اختیار سایرین قرار نمی‌گیرد و به این ترتیب استفاده از این پرینتر به طور قابل توجهی امنیت شغلی و کاری و حریم خصوصی شما را تأمین می‌کند. پرینتر پرتابل  این پرینتر انرژی خود را از باطری داخلی و قابل شارژ خود تأمین می‌کند و دارای یک باطری ۲۰۰۰ میلی‌آمپری لیتیومی است. عمر باطری این چاپگر سفری نیز مثال‌زدنی است و تا بیست‌وشش ساعت امکان استفاده از این دستگاه را فراهم می‌کند. امکان اتصال این دستگاه به دستگاه‌های پاور بانک همراه ، اتومبیل و رایانه شرایط لازم را برای استفاده طولانی‌تر از این چاپگر را برای شما فراهم می‌کند.

در صورت نیاز به کار طولانی‌تر با دستگاه کاربران می‌توانند از پاور بانک همراه و سایر دستگاه‌های خود استفاده نمایند. واقعا متفاوت فرایند چاپ با این دستگاه ساده از هر چیزیه که میتونید فکرش رو بکنید. کاغذ از یک سمت وارددستگاه کرده سپس فایل مورد نظر خود انتخاب و در نهایت روی دکمه چاپ کلیک کنید. فایل مورد نظر شما آماده است! این پرینتر کوچک را میتوانید به هرابزار هوشمندی متصل کنید. گوشی، تبلت، لپتاپ و کامپیوتر به راحتی و با چند کلیک از هر دیوایسی فایل مورد خود را انتخاب کرده و پرینت بگیرید.

استفاده از آخرین فناوری‌های روز دنیا و بهره‌گیری از بهترین مواد در ساخت پرینتر سفری HPRT مدل MT800 عمر و کارآمدی این دستگاه به نحو خیره‌کننده‌ای افزایش داده است.رزولوشن بالای ۳۰۰dpi پرینتر سفری MT800 وضوحی فوق‌العاده را به ارمغان آورده. تمامی تصاویر و اسناد چاپ شده با این پرینتر بسیار واضح و خوانا هستند. این‌طور بگم که از دیدنشون سیر نمی‌شید.

کافی است همین حالا پرینتر پرتابل HPRT مدل MT800 تکنولوژی۲۰۲۰ را سفارش دهید تا از مراجعه به دفاتر عکاسی، کافی‌نت و… بی‌نیاز شده و به میزان قابل توجهی در وقت و زمان خود صرفه‌جویی کنید.

در وبلاگ تیمگز به معرفی انواع تجهیزات صنعتی نظیر انواع پرینتر همراه، پرینتر ناخن، دستگاه ماسک نوری، دستگاه لیزر برش خانگی، ردیاب خودرو و نیز ردیاب موتور سیکلت می پردازیم.
اگر قصد خرید پرینتر همراه دارید یا به دنبال خرید ردیاب خودرو و موتور سیکلت وارد تیمگز شده اید، مطمئنا دست خالی از اینجا بیرون نخواهید رفت.

تمام دنبال کنندگان دنبال می شوند.
طراحی: تیمگز تیمگز ، مجله تکنولوژی و راهنمای خرید تجهیزات صنعتی